2021. április 8., csütörtök

ZENETÖRTÉNET IV.

Kedves budaváris diákok! 

Remélem fantasztikusan telt a szünet, kipihentétek magatokat és sokat játszottatok! 

Eljött egy újabb péntek, én pedig újabb ének feladatokat hoztam nektek. 


Kedves 5. osztály! 

Nektek ezen a héten nem zenetörténeti, hanem szolmizálós feladatot adok. Kérlek benneteket, hogy a tankönyv 38. oldalán található Nyár-kánont szolmizáljátok le nekem, majd küldjetek erről képet a DKT-n. Kezdőhang: FELSŐ DÓ. Ha visszamentünk a suliba, ez lesz az első dal, amit közösen megtanulunk. 😊 Ha valakinek nincs kéznél az ének könyve, itt megtalálja a dal kottáját. 


Kedves 6. osztály! 

Nektek egy rövid dolgozatot állítottam össze, hogy megmutathassátok: sikerült elsajátítani mindent a barokk zenéről. A feladatsort csak egyszer lehet kitölteni, úgyhogy legyetek körültekintőek, alaposak és figyelmesek! Egy teljes hét áll a rendelkezésetekre!  


Kedves 7.a! 

Ti a héten ének dolgozatot írtok, mely ezen a linken érhető el. Egy hét áll a rendelkezésetekre, de ti is csak egyszer tölthetitek ki, szóval inkább olvassátok el többször a feladatokat és figyeljetek azok pontszámaira! Sok sikert! 


Kedves 8.a! 

Ma befejezzük a romantika korszakát, megint nagyon érdekes, új és izgalmas zenéket hoztam, nem mindennapi zeneszerzőktől. 

Az órai PPT elérhető, a házi feladatot pedig erre a linkre kattintva tudjátok megoldani. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése