Kedves budavárisok!
Ezen a héten újabb zenei csemegékkel készültem nektek, vágjunk is bele!
Kedves 5.a!
Nemrég megszereztétek az alap tudást a reneszánsz
fantasztikus zenei világáról, ma pedig a három leghíresebb zeneszerzőjével
ismerkedtek meg.
A múlt héten már megosztott videóóra második felét
szeretném, ha megnéznétek, és a feladatlapot is kitöltenétek. Aki ismét meghallgatná a
zenéket, a PPT-n megteheti.
Ha a végére értek, elég egy "Kész" feliratot
küldeni.
A jövő héten a tanév utolsó dolgozatát írjátok majd. Erre is
lesz egy teljes hetetek, ehhez is használhattok bármilyen segédeszközt, de csak
egyszer tölthetitek ki, így legyetek nagyon körültekintőek!
Kedves 6.a!
A mai alkalommal a három nagy bécsi klasszikus zeneszerző
zseni közül az első úttörővel, Joseph Haydn életével és munkásságával
ismerkedünk meg.
A videóóra
végignézése és a PPT áttanulmányozása után kérlek töltsétek ki az alábbi feladatlapot!
Kedves 7.a!
Ma folytatjuk barangolásunkat a romantika korszakában, három
híres zeneszerzővel szeretnélek megismertetni benneteket.
A videóóra megtekintése után érdemes a PPT-t is végignézni, majd döntsétek el, nektek a mai órán
elhangzott zeneművek közül melyik tetszett a legjobban és miért! Rövid
üzenetben várom a válaszaitokat DKT-n!
Kedves 8.a!
Titeket a XX. századi komolyzene világába kalauzollak el. A PPT
végigolvasása és a zenei szemelvények meghallgatása után érdekelne a
véleményetek: szerinted érthető a zene ilyen irányú változása vagy inkább
elzárkózol a tonalitástól (vagyis a hangnemekben gondolkodó zene) egyre távolodó,
XX. századi zenétől? Legalább 2-3 mondatban indokold a válaszod vagy írd le,
milyen érzések kavarogtak benned a zenék hallgatása közben.
Válaszaitokat DKT-n várom.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése